- La reducere!
Motocicleta enduro BETA RR 2T 300 MY24 7416E+TVA BETARR300MY2024
Motocicleta enduro BETA RR 2T 300 MY24 7416E+TVA BETARR300MY2024
Consiliere de specialitate in alegerea piesei potrivite
Livram gratuit comenzile peste 500 lei
Ai la dispozitie 14 zile in care poti face retur
2313.61 Lei x 24 rate |
Motocicleta enduro BETA RR 2T 300 MY24 7416E+TVA BETARR300MY2024
Constructorul din Rignano sull'Arno prezintă noul MY24 RR, o motocicleta care prezintă multe dintre caracteristicile care l-au făcut pe predecesorul său atât de imbatabil sezonul trecut, dar care a fost imbunatatita cu o serie de noi elemente semnificative introduse în întreaga gamă, plus alte upgrade-uri specifice anumitor dimensiuni de motor, pentru a menține supremația familiei RR în ansamblu.
Beta a lucrat în strânsă colaborare cu campionii de Enduro: Brad Freeman și Steve Holcombe pentru a aduce o serie de mici îmbunătățiri atât asupra trenului de rulare, cât și asupra cadrului/suspensiei pentru modelele MY 2024 RR în 2 timpi și 4 timpi, pentru a consolida caracteristicile deja foarte apreciate ale modelului precedent. Ca întotdeauna, filozofia care i-a ghidat pe inginerii Beta a fost nu numai să imbunatateasca performanța motocicletelor, ci și să o faca și mai accesibilă. Deci, mai degrabă decât schimbări majore, acest an de productie a venit cu o serie de upgrade-uri menite să consolideze toate calitățile remarcabile ale fiecărui model.
Noile modele vin cu o noua grafica, care conferă întregii game un aspect de competiție fără compromisuri.
Ca întotdeauna, gama este alcătuită din 8 modele diferite, fiecare cu personalitatea sa, pentru a răspunde nevoilor unui spectru cat mai divers de piloti. Există RR perfect pentru fiecare pilot, dar ceea ce au în comun toate modelele este capacitatea de a oferi încredere si o experiență de condus cu adevărat plină de satisfacții.
250CC
Ideal pentru cei care caută o motocicleta în 2 timpi mai blândă, cu mai putina putere și cuplu decât modelele de vârf,pentru a asigura o manevrabilitate excelentă.
300CC
Realizat pentru cei care apreciază un motor mare, cu cuplu semnificativ la orice viteză. Potrivit pentru cei care preferă trepte lungi.
Actualizările aduse gamei MY 2024 RR sunt rezumate mai jos:
Sa: spuma seii are o geometrie și o densitate diferita pentru a oferi un confort mai mare pilotului. Suprafata mai mare și compoziția diferită a materialelor asigura o suprafata de contact mult mai confortabila.
Suspensie: pe lângă imbunatatirea continua a suspensiei, motocicletele MY 24 dispun de tija de furca mai usoare, în special în zona de cuplare a acestora. Prelucrarea diferită a tijei este concepută pentru a oferi flexibilitate controlată, avand ca rezultat o amortizare mai fina a terenurilor accidentate și, prin urmare, un confort și o sensibilitate îmbunătățite semnificativ.
Frâne: sistemul de frânare din față a primit îmbunătățiri. Învelișul de protecție este acum fixat mai bine, prin imbinari duble (în partea de sus și de jos, anterior fiind doar în partea de jos), permițând protecției liniei de frână să reziste mai bine la solicitările continue la care este supusă.
Radiatoare: modelele de 250 și 300 în doi timpi, precum și întreaga gamă în patru timpi, dispun de noi modele de radiatoare, mai ușoare și mai rezistente, cu rezervoare modelate în partea superioară pentru a permite motocicletei să atingă un unghi de directie mai mare. Noile radiatoare, care asigură o circulație mai bună a lichidului de răcire pentru o răcire îmbunătățită a vehiculului, prezintă un număr mai mare de întăriri și sunt, de asemenea, echipate cu un nou capac non-plastic, care este mai rezistent și mai puțin expus la potențiale impacturi.
Grafică: MY 24 face o schimbare radicala de la aspectul simplu, esențial, cracteristic modelului anterior. Grafica complet nouă are un aspect agresiv, geometric și modern, realizat datorită utilizării cu pricepere a culorilor clasice roșu, alb și negru specifice acestui model, integrându-se perfect cu cadrul și carenele în roșul caracteristic marcii Beta.
Pe lângă actualizările aduse intregii game, există o serie de îmbunătățiri specifice anumitor modele în 2 și 4 timpi, care duc performanța la cote și mai inalte.
Detalii suplimentare:
Rulmenți principali: motorul 300cc în doi timpi dispune acum de rulmenți cu role diferiți de cei ai modelului din anul anterior, mai rezistenti și cu performanțe mai mari, imbnatatind astfel fiabilitatea motorului.
Specificatii tehnice:
CHASSIS
FRAME MOLYBDENUM STEEL WITH DOUBLE CRADLE SPLIT ABOVE THE EXHAUST PORT
WHEELBASE 1482 MM
MAX LENGTH 2172 MM
MAX WIDTH 815MM
MAX HEIGHT 1270 MM
SEAT HEIGHT 930 MM
GROUND CLEARANCE 320 MM
FOOTREST HEIGHT 407 MM
DRY WEIGHT 103,5 KG (FRONT 50,8 KG; REAR 52,7 KG)
FUEL TANK CAPACITY 9,5 L
RESERVE 2,3 L
COOLING SYSTEM CAPACITY 1,3 L
FRONT SUSPENSION HYDRAULIC USD FORK WITH Ø 48 MM SHAFT
REAR SUSPENSION MONOSHOCK WITH PROGRESSIVE COMPOUND LEVER
SHOCK ABSORBER STROKE 135 MM
FRONT WHEEL TRAVEL 295 MM
REAR WHEEL TRAVEL 290 MM
FRONT BRAKE WAVE DISC Ø260 MM AND DOUBLE-PISTON FLOATING CALIPER
REAR BRAKE WAVE DISC Ø240 MM AND SINGLE-PISTON FLOATING CALIPER
FRONT RIM 21 X 1,6 – 36 HOLES REAR RIM 18 X 2,15 – 36 HOLES
FRONT TYRE 90/90 – 21
REAR TYRE 140/80 -18
ENGINE TYPE SINGLE CYLINDER, 2-STROKE, LIQUID-COOLED
BORE 66,4 MM
STROKE 72 MM
DISPLACEMENT 249 CC
COMPRESSION RATIO 13,2:1
EXHAUST VALVE BPV SYSTEM
STARTER ELECTRIC STARTER
IGNITION AC KOKUSAN – DIGITAL CDI WITH OIL PUMP CONTROLLER
SPARK PLUG NGK BR8ES
INDUCTION SYSTEM INDUCTION REED
LUBRICATION MIXING WITH ELECTRICAL PUMP
CARBURETTOR KEIHIN PXK 36
CLUTCH WET MULTI-DISC CLUTCH
PRIMARY DRIVE Z.27/72
TRANSMISSION 6 GEARS
FINAL TRANSMISSION CHAIN
ENGINE OIL SAE 10W/40
CONSUMPTION L/100 KM 2,493
POLLUTION CO2 [G/KM] 59