• La reducere!
Motocicleta enduro BETA RR 2T 300 MY24 7416E+TVA BETARR300MY2024
search
  • Motocicleta enduro BETA RR 2T 300 MY24 7416E+TVA BETARR300MY2024
  • Motocicleta enduro BETA RR 2T 300 MY24 7416E+TVA BETARR300MY2024
  • Motocicleta enduro BETA RR 2T 300 MY24 7416E+TVA BETARR300MY2024

Motocicleta enduro BETA RR 2T 300 MY24 7416E+TVA BETARR300MY2024

44.125,00 lei
Cu TVA

Motocicleta enduro BETA RR 2T 300 MY24 7416E+TVA BETARR300MY2024

Cantitate
1 buc
Ultimele produse in stoc

  Suport tehnic

Consiliere de specialitate in alegerea piesei potrivite

  Politica de livrare

Livram gratuit comenzile peste 500 lei

  Politica de retur

Ai la dispozitie 14 zile in care poti face retur


Credit module tbi bank 3.4.2

2313.61 Lei x 24 rate

Motocicleta enduro BETA RR 2T 300 MY24 7416E+TVA BETARR300MY2024

Constructorul din Rignano sull'Arno prezintă noul MY24 RR, o motocicleta care prezintă multe dintre caracteristicile care l-au făcut pe predecesorul său atât de imbatabil sezonul trecut, dar care a fost imbunatatita cu o serie de noi elemente semnificative introduse în întreaga gamă, plus alte upgrade-uri specifice anumitor dimensiuni de motor, pentru a menține supremația familiei RR în ansamblu.

Beta a lucrat în strânsă colaborare cu campionii de Enduro: Brad Freeman și Steve Holcombe pentru a aduce o serie de mici îmbunătățiri atât asupra trenului de rulare, cât și asupra cadrului/suspensiei pentru modelele MY 2024 RR în 2 timpi și 4 timpi, pentru a consolida caracteristicile deja foarte apreciate ale modelului precedent. Ca întotdeauna, filozofia care i-a ghidat pe inginerii Beta a fost nu numai să imbunatateasca performanța motocicletelor, ci și să o faca și mai accesibilă. Deci, mai degrabă decât schimbări majore, acest an de productie a venit cu o serie de upgrade-uri menite să consolideze toate calitățile remarcabile ale fiecărui model.

Noile modele vin cu o noua grafica, care conferă întregii game un aspect de competiție fără compromisuri.

Ca întotdeauna, gama este alcătuită din 8 modele diferite, fiecare cu personalitatea sa, pentru a răspunde nevoilor unui spectru cat mai divers de piloti. Există RR perfect pentru fiecare pilot, dar ceea ce au în comun toate modelele este capacitatea de a oferi  încredere si o experiență de condus cu adevărat plină de satisfacții.

250CC

Ideal pentru cei care caută o motocicleta în 2 timpi mai blândă, cu mai putina putere și cuplu decât modelele de vârf,pentru a asigura o manevrabilitate excelentă.

300CC

Realizat pentru cei care apreciază un motor mare, cu cuplu semnificativ la orice viteză. Potrivit pentru cei care preferă trepte lungi.

Actualizările aduse gamei MY 2024 RR sunt rezumate mai jos:

Sa: spuma seii are o geometrie și o densitate diferita pentru a oferi un confort mai mare pilotului. Suprafata mai mare și compoziția diferită a materialelor asigura o suprafata de  contact mult mai confortabila.

Suspensie: pe lângă imbunatatirea continua a suspensiei, motocicletele MY 24 dispun de tija de furca mai usoare, în special în zona de cuplare a acestora. Prelucrarea diferită a tijei este concepută pentru a oferi flexibilitate controlată, avand ca rezultat o amortizare mai fina a terenurilor accidentate și, prin urmare, un confort și o sensibilitate îmbunătățite semnificativ.

Frâne: sistemul de frânare din față a primit îmbunătățiri. Învelișul de protecție este acum fixat mai bine, prin imbinari duble (în partea de sus și de jos, anterior fiind  doar în partea de jos), permițând protecției liniei de frână să reziste mai bine la solicitările continue la care este supusă.

Radiatoare: modelele de 250 și 300  în doi timpi, precum și întreaga gamă în patru timpi, dispun de noi modele de radiatoare,  mai ușoare și mai rezistente, cu rezervoare modelate în partea superioară pentru a permite motocicletei să atingă un unghi de directie mai mare. Noile radiatoare, care asigură o circulație mai bună a lichidului de răcire pentru o răcire îmbunătățită a vehiculului, prezintă un număr mai mare de întăriri și sunt, de asemenea, echipate cu un nou capac non-plastic, care este mai rezistent și mai puțin expus la potențiale impacturi.

Grafică: MY 24 face o schimbare radicala de la aspectul simplu, esențial, cracteristic modelului anterior. Grafica complet nouă are un aspect agresiv, geometric și modern, realizat datorită utilizării cu pricepere a culorilor clasice roșu, alb și negru specifice acestui model, integrându-se perfect cu cadrul și carenele în roșul caracteristic marcii Beta.

Pe lângă actualizările aduse intregii game, există o serie de îmbunătățiri specifice anumitor modele în 2 și 4 timpi, care duc performanța la cote și mai inalte.

Detalii suplimentare:

Rulmenți principali: motorul 300cc  în doi timpi dispune acum de rulmenți cu role diferiți de cei ai modelului din anul anterior, mai rezistenti și cu performanțe mai mari, imbnatatind astfel fiabilitatea motorului.

Specificatii tehnice:

CHASSIS

FRAME MOLYBDENUM STEEL WITH DOUBLE CRADLE SPLIT ABOVE THE EXHAUST PORT

WHEELBASE 1482 MM

MAX LENGTH 2172 MM

MAX WIDTH 815MM

MAX HEIGHT 1270 MM

SEAT HEIGHT 930 MM

GROUND CLEARANCE 320 MM

FOOTREST HEIGHT 407 MM

DRY WEIGHT 103,5 KG (FRONT 50,8 KG; REAR 52,7 KG)

FUEL TANK CAPACITY 9,5 L

RESERVE 2,3 L

COOLING SYSTEM CAPACITY 1,3 L

FRONT SUSPENSION HYDRAULIC USD FORK WITH Ø 48 MM SHAFT

REAR SUSPENSION MONOSHOCK WITH PROGRESSIVE COMPOUND LEVER

SHOCK ABSORBER STROKE 135 MM

FRONT WHEEL TRAVEL 295 MM

REAR WHEEL TRAVEL 290 MM

FRONT BRAKE WAVE DISC Ø260 MM AND DOUBLE-PISTON FLOATING CALIPER

REAR BRAKE  WAVE DISC Ø240 MM AND SINGLE-PISTON FLOATING CALIPER

FRONT RIM 21 X 1,6 – 36 HOLES REAR RIM 18 X 2,15 – 36 HOLES

FRONT TYRE 90/90 – 21

REAR TYRE 140/80 -18

ENGINE TYPE SINGLE CYLINDER, 2-STROKE, LIQUID-COOLED

BORE 66,4 MM

STROKE 72 MM

DISPLACEMENT 249 CC

COMPRESSION RATIO 13,2:1

EXHAUST VALVE BPV SYSTEM

STARTER ELECTRIC STARTER

IGNITION AC KOKUSAN – DIGITAL CDI WITH OIL PUMP CONTROLLER

SPARK PLUG NGK BR8ES

INDUCTION SYSTEM INDUCTION REED

LUBRICATION MIXING WITH ELECTRICAL PUMP

CARBURETTOR KEIHIN PXK 36

CLUTCH WET MULTI-DISC CLUTCH

PRIMARY DRIVE Z.27/72

TRANSMISSION 6 GEARS

FINAL TRANSMISSION CHAIN

ENGINE OIL SAE 10W/40

CONSUMPTION L/100 KM 2,493

POLLUTION CO2 [G/KM] 59

BETARR300MY2024

Fisa tehnica

Motor
2T
Tip vehicul
Motocicleta
Marca vehicul
Beta
Comentarii (0)