

Motocicleta BETA RR Supermoto 125 R MY24 4795E+TVA BETA-RR125RMOTARD-MY24
Consiliere de specialitate in alegerea piesei potrivite
Livram gratuit comenzile peste 500 lei
Ai la dispozitie 14 zile in care poti face retur
![]() |
1527.55 Lei x 24 rate |
Motocicleta BETA RR Supermoto 125 R MY24 4795E+TVA BETA-RR125RMOTARD-MY24
O gama Beta RR 125 4T din ce in ce mai extinsa si diversificata, adaptata nevoilor unui public in continua crestere. Gama RR 125 4T se remarca prin motorul sau bine-cunoscut, de origine japoneza, si este o referinta in segmetul 125 in ceea ce priveste performanta si componentele. Acest lucru, combinat cu grafica special mat /lucioasa, un rezervor transparent inspirat de curse, roti cu spite, bascula si rezonator din aluminiu, creeaza o versiune Premium a modelului care nu va trece neobservat.
Cui se adreseaza?
Beta RR Supermoto 125R MY24 se adreaza in mod special celor care cauta:
Utilizare Urbana si Naveta zilnica: o alegere excelenta pentru cei care doresc o motocicleta usor manevrabila in traficul urban si eficienta din punct de vedere al consumului de combustibil.
Tineri conducatori si experti in supermoto: potrivita pentru tinerii pasionati de motoare, dar si pentru pilotii cu experienta care apreciaza puterea si manevrabilitatea unei motociclete super.
.
Specificatii tehnice:
CHASSIS
FRAME STEEL WITH DOUBLE CRADLE SPLIT ABOVE THE EXHAUST PORT
WHEEL BASE 1425 MM
MAX LENGTH 2076 MM
MAX WIDTH 830 MM
MAX HEIGHT 1185 MM
SEAT HEIGHT 890 MM
GROUND CLEARANCE 290 MM
FOOTREST HEIGHT 360 MM
DRY WEIGHT 107 KG – FRONT. 53 ; REAR. 54
FUEL TANK CAPACITY 7,5 L
RESERVE 1,5 L
FRONT SUSPENSION HYDRAULIC USD FORK WITH Ø 41 MM SHAFT
REAR SUSPENSION MONOSHOCK WITH ADJUSTABLE SPRING PRELOAD
SHOCK ABSORBER STROKE 131 MM
FRONT WHEEL TRAVEL 265 MM
REAR WHEEL TRAVEL 270 MM
FRONT BRAKE Ø260 MM DISC WITH CBS SYSTEM
REAR BRAKE Ø220 MM DISC
FRONT RIM 2,50 X 17″
REAR RIM 3,50 X 17″
FRONT TYR 110/80-17
REAR TYRE 130/70-17
ENGINE
TYPE SINGLE-CYLINDER, 4-STROKE, LIQUID COOLED
BORE 52 MM
STROKE 58,7 MM
DISPLACEMENT 124,66 CC
COMPRESSION RATIO 11,2:1
IGNITION ELECTRONIC 150W-14V
SPARK PLUG NGK R MR8E-9
LUBRICATION FORCED WITH PUMP
FEEDING UNLEADED GASOLINE
INJECTION MIKUNI
CLUTCH WET ANTIHOPING MULTI-DISC CLUTCH
TRANSMISSION 6 SPEED
SECONDARY TRASMISSION Z. 14/58
ENGINE OIL SAE 15W/50
CONSUMPTION L/100 KM 2,0
EMISSION CO2 [G/KM] 46