Camasa cilindru 2T si 4T bucsat cilindru
search
  • Camasa cilindru 2T si 4T bucsat cilindru
  • Camasa cilindru 2T si 4T bucsat cilindru
  • Camasa cilindru 2T si 4T bucsat cilindru
  • Camasa cilindru 2T si 4T bucsat cilindru
  • Camasa cilindru 2T si 4T bucsat cilindru
  • Camasa cilindru 2T si 4T bucsat cilindru
  • Camasa cilindru 2T si 4T bucsat cilindru
  • Camasa cilindru 2T si 4T bucsat cilindru

Bucsare cilindru 2T si 4T

Servicii profesionale de bucsare a cilindrilor in 2T si 4T pentru motociclete, atvuri, snowmobile si skyjeturi cu materiale de cea mai buna calitate !

Cantitate
0 buc

  Suport tehnic

Consiliere de specialitate in alegerea piesei potrivite

  Politica de livrare

Livram gratuit comenzile peste 500 lei

  Politica de retur

Ai la dispozitie 14 zile in care poti face retur

       Nu este un secret faptul ca in ziua de azi majoritatea motocicletelor si ATV-urilor folosesc cilindrii placati in interior cu diverse materiale cum ar fi: nikasil, ceramica sau crom. Ele au  o rezistenta mare la uzura, iar principalul rol al acestor materiale este acela de reducere a frecarilor in interiorul cilindrului. Dar in cele din urma ele se UZEAZA !!!

     Exista multi factori care contribuie la uzura cilindrilor: mizeria sau apa ajunsa in cilindru, detonatia, avansul incorect al aprinderii, distributia dereglata, setarea incorecta a carburatorului, etansarea necorespunzatoarea a garniturii de chiuloasa, aer fals, supraincalzirea motorului sau neancalzirea corespunzatoare a acestuia inaintea utilizarii lui.

     Cand un cilindru placat este uzat sau avariat el nu mai poate fi alezat deoarece stratul cu care este el placat are o grosime foarte mica si in acelesi timp este foarte tare. Odata ajuns in aceasta situatie nu ai decat putine variante de rezolvare:

  • Poti sa replachezi cilindru.
  • Poti sa cumperi un cilindru nou.
  • Poti sa bucsezi cilindrul uzat.

     De departe cea mai avantajoasa varianta din punct de vedere financiar, dar si cu utilizare pe termen lung, este bucsarea cilindrului. Atelierul nostru dispune de resursele necesare executarii acestei operatiuni la cele mai inalte standarde si folosind materiale de cea mai buna calitate. Poti economisi astfel cu pana la 80% din costurile unui cilindru nou.

     Noua camasa montata de noi nu va modifica in nici un fel performantele motorului, iar avantajul cel mai mare este faptul ca se poate aleza. Cand cilindrul se va uza, tot ce trebuie sa faci este sa-l alezezi la urmatoarea cota de raparatie si gata, mergi mai departe!

 

    Toate acestea costa o avere, nu-i asa?

GRESIT !!!

KTM # HUSQVARNA # HUSABERG # GAS GAS # BETA #SHERCO  HONDA # KAWASAKI # SUZUKI # YAMAHAGILERA # CAGIVA # PIAGGIO # APRILIA # DERBI 

  • 2T nebucsat anterior      880 lei
  • 2T bucsat anterior          980 lei
  • 4T nebucsat anterior      750 lei
  • 4T bucsat anterior          850 lei

*sunt situatii in care la aceste preturi se pot adauga si alte costuri cum ar fi: sudura (daca este cazul), demontarea prezoanelor si a altor componente, curatarea cilindrului, etc. Recomandam clientilor sa trimita cilindrii curati si cu toate componentele demontate pentru a evita costurile suplimentare.

Nu te lasa pacalit de cel mai mic pret. Asigura-te ca sti ce vei primi in schimbul banilor !!!

Comentarii (0)